• 19-10-2022, 11:37:19
    #1
    Ben dahil çevremde herkes hasta. Hastahaneler salgından dolayı tıka basa deniyor. Ben çevremde hiç bu kadar hasta görmemiştim.
    Sizler de hasta mısınız?
  • 19-10-2022, 11:39:11
    #2
    Samsun'da yaşıyorum, benimde eşim ve yakın zamanda ziyaret ettiğim akrabalarımdan çoğu hasta. Ciddi bir salgın söz konusu gerçekten.
  • 19-10-2022, 11:39:37
    #3
    iki hafta önce grip oldum, sonrasında ofisteki arkadaşlarımda hasta oldu.
  • 19-10-2022, 11:39:43
    #4
    Vallahi Öyle.

    Heryerim Agrıyor ilaçlarla ayaktayız
  • 19-10-2022, 11:40:38
    #5
    Hastanede çalışıyorum şuan ağır bi salgın söz konusu herkes öksürüyor. Aynı şekilde öksürüyorum boğazım ağrıyor
  • 19-10-2022, 11:41:08
    #6
    ben geçenlerde bir grip geçirdim aman yarabbi... hayatı sorgulatan cinsten
  • 19-10-2022, 11:42:35
    #7
    Screwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsun'da yaşıyorum, benimde eşim ve yakın zamanda ziyaret ettiğim akrabalarımdan çoğu hasta. Ciddi bir salgın söz konusu gerçekten.
    Covid olma olasılığı yok demi hocam
  • 19-10-2022, 11:44:59
    #8
    maske takarken efsane değilmiydi kimse hastalanmıyordu
  • 19-10-2022, 11:45:50
    #9
    Hem de ne hastalık. Boğaz ağrısı, öksürük, grip, kırgınlık kaç gündür mahvetti beni. Bugün 5. gün hala tam geçmedi. Şimdi de eşime bulaştırdım o başlıyor. Çok illet bir şey.