BugByksl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Covid olma olasılığı yok demi hocam
Yok hocam o kadar ciddi belirtileri olan kimse görmedim, zaten hastaneye gidildiğinde genelde üst solunum yolu enfeksiyonu tanısı koyuyorlar. Birkaç kişiden böyle bilgi aldım, küçük yeğenimi de ben götürmüştüm ona da benzer tanı koydular.