Panik atak. (bitti sayılır ama ilacı bırakmaya korkuyorum yeniden başlamasın diye ) .
Basur (sanırım lazer tedavisi olacağım en son )
Arada öfke kontrol sorunu.
Reflü
Gastirit
Egzama (şu an az ilaç sayesinde bitti sayılır ama arada ayakta hafif oluyor )
Gözlük kullanıyorum (lazer tedavisi olsam mı diye arada düşünüyorum ama ileri seviye değil kararsızım )
Şu anlık aklıma gelen bunlar =).