kiracı arkadaşımız haklarını öğrenmiş.
91
●6.022
- 19-10-2022, 22:53:36Nakliye tutup başkasının evini boşaltacaksın öyle mi? vay be bu süper fikiri bulmak için kaç tane nöron harcadın merak ettim. Ev sahibi kendi evine geçeyim derken, yemesi içmesi bedava olan bir yerde yıllarca yatacak bu fikir sayesindeBy_Tarantula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2022, 23:03:20kanun neyse ooo.bizim yayladaki ev sahibinin 6 dairesi var. kiraları tam 2 misli arttırdı. oturanlar gariban ses çıkartamadı.ev aradılar bulamadılar.1 sene oturup çıkmaya razı oldular 2 misli fiyata.kaç kere söyledim hakkını ara %25 ten fazla arttıramaz diye ama bunlar biraz pısırık razı oldular. bana geldi %25 verdim. kanun neyse adalet neyse o,ahlakta vicdanda bunu gerektirir. ha kanunsuz olarak hamle yapsaydı ev sahibi,daha fazla zararlı çıkardı. bazı ev sahipleri bu yoldan anlıyor. sözüm böylelerine konu sahibine değil.
- 19-10-2022, 23:43:17Abisi senle konuşurken nörona gerek yok. Atılan mesajları dikkatli okursun. Altı çizili şeylere dikkat etbulutaylak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2022, 23:49:54Gereksiz yorumdan kaçınalım... Boş muhabbet yeri değil burası.bulutaylak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malesef hocam adilik yapmıyoruz fahiş kira istemiyoruz ama işte olanlara bakın...eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Takılmayın hocam boş muabbet.By_Tarantula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 20-10-2022, 07:56:21kiraci bunu kabul etseydi ben de defolup gider başka yerde otururdum onun kirasini kiracidan alirdim... O kadar boşsunuz ki. Ben profillere not düşmekten yoruldum sizler boş yapmaktan yorulmadiniz.frankly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2022, 08:37:03Devlet ve yasalar müsaade ettikçe bir 3 sene daha oturur 10 senesi dolana kadar da çıkartamazlar. Bizimki çıkma taraftarı ama ev bulamıyor. Yoksa biz de çıkartamayız ki.Pak Icerik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle