• 19-10-2022, 22:49:34
    #64
    yeterli zamanı vermişsiniz, madem güce güveniyor sizde güç kullanın tadilat felan bahanesiyle iyi bir yıkın derim kalırsa kalsınlar...
  • 19-10-2022, 22:53:36
    #65
    By_Tarantula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğim gibi fesatlık fitnelik varsa karşılık verin, hiç dava ile uğraşmayın uzun sürecek gerekirse kendiniz nakliye tutun evi kendiniz boşaltın o sizi dava etsin, ki sözleşmesi biten birisi dava edemez, etse dahi haklı çıkamaz. Dava açtı diyelim sözleşmeniz nerde, ihtarınız nerde ? Eeee sizin bu tarihte zaten orada bulunmamanız lazım deyip yine haksız çıkacaktır. O kadar zaman kaybı yaratmanıza gerek yok. Elektrik su sizin adınıza ise sayaçları da söktürebilirsiniz (Aboneliği iptal edip)
    Nakliye tutup başkasının evini boşaltacaksın öyle mi? vay be bu süper fikiri bulmak için kaç tane nöron harcadın merak ettim. Ev sahibi kendi evine geçeyim derken, yemesi içmesi bedava olan bir yerde yıllarca yatacak bu fikir sayesinde
  • 19-10-2022, 23:03:20
    #66
    kanun neyse ooo.bizim yayladaki ev sahibinin 6 dairesi var. kiraları tam 2 misli arttırdı. oturanlar gariban ses çıkartamadı.ev aradılar bulamadılar.1 sene oturup çıkmaya razı oldular 2 misli fiyata.kaç kere söyledim hakkını ara %25 ten fazla arttıramaz diye ama bunlar biraz pısırık razı oldular. bana geldi %25 verdim. kanun neyse adalet neyse o,ahlakta vicdanda bunu gerektirir. ha kanunsuz olarak hamle yapsaydı ev sahibi,daha fazla zararlı çıkardı. bazı ev sahipleri bu yoldan anlıyor. sözüm böylelerine konu sahibine değil.
  • 19-10-2022, 23:43:17
    #67
    bulutaylak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nakliye tutup başkasının evini boşaltacaksın öyle mi? vay be bu süper fikiri bulmak için kaç tane nöron harcadın merak ettim. Ev sahibi kendi evine geçeyim derken, yemesi içmesi bedava olan bir yerde yıllarca yatacak bu fikir sayesinde
    Abisi senle konuşurken nörona gerek yok. Atılan mesajları dikkatli okursun. Altı çizili şeylere dikkat et
  • 19-10-2022, 23:49:54
    #68
    bulutaylak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nakliye tutup başkasının evini boşaltacaksın öyle mi? vay be bu süper fikiri bulmak için kaç tane nöron harcadın merak ettim. Ev sahibi kendi evine geçeyim derken, yemesi içmesi bedava olan bir yerde yıllarca yatacak bu fikir sayesinde
    Gereksiz yorumdan kaçınalım... Boş muhabbet yeri değil burası.
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kanun neyse ooo.bizim yayladaki ev sahibinin 6 dairesi var. kiraları tam 2 misli arttırdı. oturanlar gariban ses çıkartamadı.ev aradılar bulamadılar.1 sene oturup çıkmaya razı oldular 2 misli fiyata.kaç kere söyledim hakkını ara %25 ten fazla arttıramaz diye ama bunlar biraz pısırık razı oldular. bana geldi %25 verdim. kanun neyse adalet neyse o,ahlakta vicdanda bunu gerektirir. ha kanunsuz olarak hamle yapsaydı ev sahibi,daha fazla zararlı çıkardı. bazı ev sahipleri bu yoldan anlıyor. sözüm böylelerine konu sahibine değil.
    Malesef hocam adilik yapmıyoruz fahiş kira istemiyoruz ama işte olanlara bakın...
    By_Tarantula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abisi senle konuşurken nörona gerek yok. Atılan mesajları dikkatli okursun. Altı çizili şeylere dikkat et
    Takılmayın hocam boş muabbet.
  • 20-10-2022, 03:47:56
    #69
    akıllarda tek soru. eğer mevcut oturan kiracı 1650 lira değil de, 6000 tl kira vermeyi kabul etseydi bunlar yaşanır mıydı. herkese iyi forumlar.
  • 20-10-2022, 07:56:21
    #70
    frankly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    akıllarda tek soru. Eğer mevcut oturan kiracı 1650 lira değil de, 6000 tl kira vermeyi kabul etseydi bunlar yaşanır mıydı. Herkese iyi forumlar.
    kiraci bunu kabul etseydi ben de defolup gider başka yerde otururdum onun kirasini kiracidan alirdim... O kadar boşsunuz ki. Ben profillere not düşmekten yoruldum sizler boş yapmaktan yorulmadiniz.
  • 20-10-2022, 08:35:59
    #71
    Bizimde karşı dairemizde biri var. Ev sahibi adamı 3 yıldır çıkartamıyor. Ya avukatlarında iş yok ya da adam sağlam üç kağıt yapıyor.
  • 20-10-2022, 08:37:03
    #72
    Pak Icerik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizimde karşı dairemizde biri var. Ev sahibi adamı 3 yıldır çıkartamıyor. Ya avukatlarında iş yok ya da adam sağlam üç kağıt yapıyor.
    Devlet ve yasalar müsaade ettikçe bir 3 sene daha oturur 10 senesi dolana kadar da çıkartamazlar. Bizimki çıkma taraftarı ama ev bulamıyor. Yoksa biz de çıkartamayız ki.