Dediğim gibi fesatlık fitnelik varsa karşılık verin, hiç dava ile uğraşmayın uzun sürecek gerekirse kendiniz nakliye tutun evi kendiniz boşaltın o sizi dava etsin, ki sözleşmesi biten birisi dava edemez, etse dahi haklı çıkamaz. Dava açtı diyelim sözleşmeniz nerde, ihtarınız nerde ? Eeee sizin bu tarihte zaten orada bulunmamanız lazım deyip yine haksız çıkacaktır. O kadar zaman kaybı yaratmanıza gerek yok. Elektrik su sizin adınıza ise sayaçları da söktürebilirsiniz (Aboneliği iptal edip)
Nakliye tutup başkasının evini boşaltacaksın öyle mi? vay be bu süper fikiri bulmak için kaç tane nöron harcadın merak ettim. Ev sahibi kendi evine geçeyim derken, yemesi içmesi bedava olan bir yerde yıllarca yatacak bu fikir sayesinde