Nakliye tutup başkasının evini boşaltacaksın öyle mi? vay be bu süper fikiri bulmak için kaç tane nöron harcadın merak ettim. Ev sahibi kendi evine geçeyim derken, yemesi içmesi bedava olan bir yerde yıllarca yatacak bu fikir sayesinde
Gereksiz yorumdan kaçınalım... Boş muhabbet yeri değil burası.
kanun neyse ooo.bizim yayladaki ev sahibinin 6 dairesi var. kiraları tam 2 misli arttırdı. oturanlar gariban ses çıkartamadı.ev aradılar bulamadılar.1 sene oturup çıkmaya razı oldular 2 misli fiyata.kaç kere söyledim hakkını ara %25 ten fazla arttıramaz diye ama bunlar biraz pısırık razı oldular. bana geldi %25 verdim. kanun neyse adalet neyse o,ahlakta vicdanda bunu gerektirir. ha kanunsuz olarak hamle yapsaydı ev sahibi,daha fazla zararlı çıkardı. bazı ev sahipleri bu yoldan anlıyor. sözüm böylelerine konu sahibine değil.
Malesef hocam adilik yapmıyoruz fahiş kira istemiyoruz ama işte olanlara bakın...
Abisi senle konuşurken nörona gerek yok. Atılan mesajları dikkatli okursun. Altı çizili şeylere dikkat et
Takılmayın hocam boş muabbet.