Bizimde karşı dairemizde biri var. Ev sahibi adamı 3 yıldır çıkartamıyor. Ya avukatlarında iş yok ya da adam sağlam üç kağıt yapıyor.
Devlet ve yasalar müsaade ettikçe bir 3 sene daha oturur 10 senesi dolana kadar da çıkartamazlar. Bizimki çıkma taraftarı ama ev bulamıyor. Yoksa biz de çıkartamayız ki.