kanun neyse ooo.bizim yayladaki ev sahibinin 6 dairesi var. kiraları tam 2 misli arttırdı. oturanlar gariban ses çıkartamadı.ev aradılar bulamadılar.1 sene oturup çıkmaya razı oldular 2 misli fiyata.kaç kere söyledim hakkını ara %25 ten fazla arttıramaz diye ama bunlar biraz pısırık razı oldular. bana geldi %25 verdim. kanun neyse adalet neyse o,ahlakta vicdanda bunu gerektirir. ha kanunsuz olarak hamle yapsaydı ev sahibi,daha fazla zararlı çıkardı. bazı ev sahipleri bu yoldan anlıyor. sözüm böylelerine konu sahibine değil.