Merhaba arkadaşlar,
Kredi için nereye başvursam olumsuz yanıt alıyorum. Ben de 3-4 bin liralık telefon alıp satmayı düşündüm. Bu evkurdan veya evshop gibi yerlerden alabiliyor muyuz, Kredi puanına bakıyorlar mı? Aslında ikisine de başvurdum evkur 1 haftadır değerlendirmede halen. Dün de eve gelmişler sorgulamak için falan annem evdeydi. Değerlendireceğiz deyip gitmişler. Hiç bulaşmak istemezdim ama şuan bin lira avans bile çekemiyorum. Denize düşen yılana sarılırmış. Ay başını getiremicez yoksa. Turkcelle de baktm faturaya ek telefonda vermiyor krediniz yetersiz uyarısı alıyorum. Ne zamandır da kullanıyorum ama hepsi kredi puanına bakıyor sanırm
Taksitli telefon alma hakkında
7
●212
- 16-10-2022, 12:18:03Çıkmıyor işte sorun orada. Şuan 600 borcum var gecikmeli onları kapatacağım yoksa iyice puana yansıyacak. Maaşa daha 20 güne yakın varretnus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2022, 12:21:52Hocam gönül ister ki hiç bulaşmayın Evkur'a, 3-4 bin liralık telefonu 5-6 bin TL ye vade farklı satacaklar. Sizde bu telefonu nakite çevirebilmek için kutusunu açmasanız bile dahi piyasa değerinin çok altında satacaksınız. Sizi daha kötü günlere sürükleyebilir. Biraz daha sabredin derim ben, bırakın bankalar arasın, kredi notunuzu 5-6 ay da tekrar düze çıkarsınız. Stres ve kaygı sizi daha çok hataya sürükler. Kafanızı bu karamsar düşüncelerden kurtarmalısınız. Şahsi borcunuz varsa rica edin taksitlendirsin, günlük işlere bakın. Banka borcunuz varsa olan oldu bir süre daha bekletin.
Bu düşünceler sizi daha da aşağı çeker psikolojik olarak. - 16-10-2022, 12:32:54Çok haklısınız hocam normalde asla krediyle de bu tarz yerlerle de işim olmadı. Ama borç olunca nedense çok kafaya takıyorum rahat olamıyorum. Birazda işle alakalı sanırım çok boş vakit olunca sürekli düşünüyorum. Bizimkilere yük olmadan şu ayı bitirmek istiyorum.limitajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2022, 12:37:02Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yük olmadan geçireceğiniz 15 gün var. Ama bu dediğiniz yöntemlere başvurursanız 3-4 ayını böyle geçecek. Sonra hata, hatayı doğuracak... Her insanda böyle dönemler olur. Hataya düşmeden sakince sabretmelisiniz. Kendinizi bir şekilde sakinleştirmeye çalışın. Anlatın, anlatınca rahatlarsınız. Bu dönemlerden geçmiş biri olarak söylüyorum size bunları, daha kötü ne olabilit ki diyorsunuz, 4-5 ay içerisinde 10 misli daha kötü oluyor herşey. Zaman çabuk geçiyor zaten ((: - 16-10-2022, 13:40:06Doğru söylüyorsunuz hocam en iyisi arkadaştan 300 500 borç isteyim umarım verir, beni idare etse yeterli bankalar az daha bekleyecek artık çare yok.limitajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle