Merhaba arkadaşlar,

Kredi için nereye başvursam olumsuz yanıt alıyorum. Ben de 3-4 bin liralık telefon alıp satmayı düşündüm. Bu evkurdan veya evshop gibi yerlerden alabiliyor muyuz, Kredi puanına bakıyorlar mı? Aslında ikisine de başvurdum evkur 1 haftadır değerlendirmede halen. Dün de eve gelmişler sorgulamak için falan annem evdeydi. Değerlendireceğiz deyip gitmişler. Hiç bulaşmak istemezdim ama şuan bin lira avans bile çekemiyorum. Denize düşen yılana sarılırmış. Ay başını getiremicez yoksa. Turkcelle de baktm faturaya ek telefonda vermiyor krediniz yetersiz uyarısı alıyorum. Ne zamandır da kullanıyorum ama hepsi kredi puanına bakıyor sanırm