Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok haklısınız hocam normalde asla krediyle de bu tarz yerlerle de işim olmadı. Ama borç olunca nedense çok kafaya takıyorum rahat olamıyorum. Birazda işle alakalı sanırım çok boş vakit olunca sürekli düşünüyorum. Bizimkilere yük olmadan şu ayı bitirmek istiyorum.

Hocam yük olmadan geçireceğiniz 15 gün var. Ama bu dediğiniz yöntemlere başvurursanız 3-4 ayını böyle geçecek. Sonra hata, hatayı doğuracak... Her insanda böyle dönemler olur. Hataya düşmeden sakince sabretmelisiniz. Kendinizi bir şekilde sakinleştirmeye çalışın. Anlatın, anlatınca rahatlarsınız. Bu dönemlerden geçmiş biri olarak söylüyorum size bunları, daha kötü ne olabilit ki diyorsunuz, 4-5 ay içerisinde 10 misli daha kötü oluyor herşey. Zaman çabuk geçiyor zaten ((: