limitajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam gönül ister ki hiç bulaşmayın Evkur'a, 3-4 bin liralık telefonu 5-6 bin TL ye vade farklı satacaklar. Sizde bu telefonu nakite çevirebilmek için kutusunu açmasanız bile dahi piyasa değerinin çok altında satacaksınız. Sizi daha kötü günlere sürükleyebilir. Biraz daha sabredin derim ben, bırakın bankalar arasın, kredi notunuzu 5-6 ay da tekrar düze çıkarsınız. Stres ve kaygı sizi daha çok hataya sürükler. Kafanızı bu karamsar düşüncelerden kurtarmalısınız. Şahsi borcunuz varsa rica edin taksitlendirsin, günlük işlere bakın. Banka borcunuz varsa olan oldu bir süre daha bekletin.

Bu düşünceler sizi daha da aşağı çeker psikolojik olarak.
Çok haklısınız hocam normalde asla krediyle de bu tarz yerlerle de işim olmadı. Ama borç olunca nedense çok kafaya takıyorum rahat olamıyorum. Birazda işle alakalı sanırım çok boş vakit olunca sürekli düşünüyorum. Bizimkilere yük olmadan şu ayı bitirmek istiyorum.