• 08-10-2022, 21:20:19
    #1
    Merhabalar,

    31/12/22 tarihine kadar askerlikle ilişkim yok yazıyor. Normal muayene de çürük alabilirim çünkü göz numaram 14,5. Ama damla damlatılınca numara 13'e kadar düşüyor. Eğer ki çürük alamazsam bedelliye başvurmam lazım, iş yoğunluğundan dolayı askeri şubeye gidemedim. Normal muayene için e-devletten başvuru da bulunsam, normal muayene olsam elverişli raporu alırsam sonra bedelli için tekrardan başvuru yapabilir miyim?
  • 08-10-2022, 21:52:29
    #2
    Muayeneye dahi gitseniz gözden dolayı elverişsiz raporu alırsınız. Boşu boşuna bedelli için uğraşmayın o kadar para vermeye gerek yok.
  • 17-10-2022, 02:01:35
    #3
    retnus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muayeneye dahi gitseniz gözden dolayı elverişsiz raporu alırsınız. Boşu boşuna bedelli için uğraşmayın o kadar para vermeye gerek yok.
    Merhaba hocam, bedelli için de başvursam muayeneden kalır mıyım?
  • 17-10-2022, 10:08:56
    #4
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam, bedelli için de başvursam muayeneden kalır mıyım?
    Herhangi bir sağlık problemin varsa zaten aile hekimi seni hastaneye sevk ediyor oradan aldığın rapor ile askerlik şubesine gidiyorsun. Her şeyi olabildiğince açmaya çalış bu zamanda 80k boşu boşuna verme.