Merhabalar,
31/12/22 tarihine kadar askerlikle ilişkim yok yazıyor. Normal muayene de çürük alabilirim çünkü göz numaram 14,5. Ama damla damlatılınca numara 13'e kadar düşüyor. Eğer ki çürük alamazsam bedelliye başvurmam lazım, iş yoğunluğundan dolayı askeri şubeye gidemedim. Normal muayene için e-devletten başvuru da bulunsam, normal muayene olsam elverişli raporu alırsam sonra bedelli için tekrardan başvuru yapabilir miyim?
Normal Muayene Sonrası Bedelli Başvurusu Yapılabilir Mi?
3
●116
- 17-10-2022, 02:01:35Merhaba hocam, bedelli için de başvursam muayeneden kalır mıyım?retnus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-10-2022, 10:08:56Herhangi bir sağlık problemin varsa zaten aile hekimi seni hastaneye sevk ediyor oradan aldığın rapor ile askerlik şubesine gidiyorsun. Her şeyi olabildiğince açmaya çalış bu zamanda 80k boşu boşuna verme.StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle