Merhabalar,

31/12/22 tarihine kadar askerlikle ilişkim yok yazıyor. Normal muayene de çürük alabilirim çünkü göz numaram 14,5. Ama damla damlatılınca numara 13'e kadar düşüyor. Eğer ki çürük alamazsam bedelliye başvurmam lazım, iş yoğunluğundan dolayı askeri şubeye gidemedim. Normal muayene için e-devletten başvuru da bulunsam, normal muayene olsam elverişli raporu alırsam sonra bedelli için tekrardan başvuru yapabilir miyim?