Merhaba hocam, bedelli için de başvursam muayeneden kalır mıyım?
Herhangi bir sağlık problemin varsa zaten aile hekimi seni hastaneye sevk ediyor oradan aldığın rapor ile askerlik şubesine gidiyorsun. Her şeyi olabildiğince açmaya çalış bu zamanda 80k boşu boşuna verme.