retnus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muayeneye dahi gitseniz gözden dolayı elverişsiz raporu alırsınız. Boşu boşuna bedelli için uğraşmayın o kadar para vermeye gerek yok.
Merhaba hocam, bedelli için de başvursam muayeneden kalır mıyım?