• 07-10-2022, 12:12:06
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Verilen teklifler cazip ve göz dolduruyor taaki randevu verilen expere gidene kadar. galerici taktiği uygulanıyor ve fiyat kırıyorlar istediğiniz rakama satamiyorsunuz.
  • 07-10-2022, 12:32:40
    #11
    WebHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verilen teklifler cazip ve göz dolduruyor taaki randevu verilen expere gidene kadar. galerici taktiği uygulanıyor ve fiyat kırıyorlar istediğiniz rakama satamiyorsunuz.
    Şu an geldigime bile pişman oldum. Ciddiyetsiz bir ortam ve çalışanlar arasında tartışma yaşanıyor. Girişte oturan ergen tavirlarda iki bayan var.
  • 07-10-2022, 13:12:42
    #12
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an geldigime bile pişman oldum. Ciddiyetsiz bir ortam ve çalışanlar arasında tartışma yaşanıyor. Girişte oturan ergen tavirlarda iki bayan var.
    Ne kadar teklif ettiler?
  • 07-10-2022, 13:35:22
    #13
    joNeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar teklif ettiler?
    Daha teklif gelmedi. Su an oto.net deyim. Oradan teklif alacağım birde. 307-346 arası diyor. Büyük ihtimalle bu teklif arası çıkar dedi eleman
  • 07-10-2022, 13:48:39
    #14
    Hocam acil nakit ihtiyacınız yoksa takas dışında vavacars otoplus filan gereksiz buluyorum, ekspertize sokuyorlar fiyat kırmak için arabayı didik didik ediyorlar.
  • 07-10-2022, 14:45:35
    #15
    Oto.net ile 300 e anlastim imzaları attik. Otoplus aradi 312 dedi . Acele işe şeytan karışır. 12000 den olduk
  • 07-10-2022, 17:09:38
    #16
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam bakmadım olmazsa ilan veririm sahibindene
    Bu tarz firmalar ile kesinlikle satma. Bunlar üstüne 30 40 bin koymadığı aracı pek almazlar. Sitede seni çekmek için 350 der firmaya gidince 320 ye kapatmaya çalışır.
    En iyisi sahibinden de satmak. Çünkü 350 dersin 347ye satarsın.
    Bu firmalar ölücü. Yasal soyguncu
  • 07-10-2022, 17:26:28
    #17
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz firmalar ile kesinlikle satma. Bunlar üstüne 30 40 bin koymadığı aracı pek almazlar. Sitede seni çekmek için 350 der firmaya gidince 320 ye kapatmaya çalışır.
    En iyisi sahibinden de satmak. Çünkü 350 dersin 347ye satarsın.
    Bu firmalar ölücü. Yasal soyguncu
    340 dan koymustum 1 kisi bile aramadı. Bende hic kimseyle muhatap olmak istemedim satayim dedim. Sadece üzüldüğüm nokta 12 k TL'den oldum otoplus geç dönüş yapmasaydi 12 k dan olmazdim
  • 07-10-2022, 17:52:39
    #18
    Bunlar galeri hesabından alıyorlar. O Yüzden kendin satman daha mantıklı.

    Sahibinden.com'da satabilmek için birazda şehir çok önemli. Ben Hatay, adana, diyarbakır gibi illerde %15 uygun da olsa gidip araba almam. O Civardaki arabalar genelde daha yorulmuş ve daha az doğru bilgi ile satılıyor gibi geliyor.