Bunlar galeri hesabından alıyorlar. O Yüzden kendin satman daha mantıklı.
Sahibinden.com'da satabilmek için birazda şehir çok önemli. Ben Hatay, adana, diyarbakır gibi illerde %15 uygun da olsa gidip araba almam. O Civardaki arabalar genelde daha yorulmuş ve daha az doğru bilgi ile satılıyor gibi geliyor.