Otoplus'a araç satan var mı
19
●944
- 07-10-2022, 12:32:40Şu an geldigime bile pişman oldum. Ciddiyetsiz bir ortam ve çalışanlar arasında tartışma yaşanıyor. Girişte oturan ergen tavirlarda iki bayan var.WebHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2022, 13:35:22Daha teklif gelmedi. Su an oto.net deyim. Oradan teklif alacağım birde. 307-346 arası diyor. Büyük ihtimalle bu teklif arası çıkar dedi elemanjoNeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2022, 13:48:39Hocam acil nakit ihtiyacınız yoksa takas dışında vavacars otoplus filan gereksiz buluyorum, ekspertize sokuyorlar fiyat kırmak için arabayı didik didik ediyorlar.
- 07-10-2022, 17:09:38Bu tarz firmalar ile kesinlikle satma. Bunlar üstüne 30 40 bin koymadığı aracı pek almazlar. Sitede seni çekmek için 350 der firmaya gidince 320 ye kapatmaya çalışır.English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En iyisi sahibinden de satmak. Çünkü 350 dersin 347ye satarsın.
Bu firmalar ölücü. Yasal soyguncu - 07-10-2022, 17:26:28340 dan koymustum 1 kisi bile aramadı. Bende hic kimseyle muhatap olmak istemedim satayim dedim. Sadece üzüldüğüm nokta 12 k TL'den oldum otoplus geç dönüş yapmasaydi 12 k dan olmazdimTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2022, 17:52:39Bunlar galeri hesabından alıyorlar. O Yüzden kendin satman daha mantıklı.
Sahibinden.com'da satabilmek için birazda şehir çok önemli. Ben Hatay, adana, diyarbakır gibi illerde %15 uygun da olsa gidip araba almam. O Civardaki arabalar genelde daha yorulmuş ve daha az doğru bilgi ile satılıyor gibi geliyor.