Bu tarz firmalar ile kesinlikle satma. Bunlar üstüne 30 40 bin koymadığı aracı pek almazlar. Sitede seni çekmek için 350 der firmaya gidince 320 ye kapatmaya çalışır.
En iyisi sahibinden de satmak. Çünkü 350 dersin 347ye satarsın.
Bu firmalar ölücü. Yasal soyguncu
340 dan koymustum 1 kisi bile aramadı. Bende hic kimseyle muhatap olmak istemedim satayim dedim. Sadece üzüldüğüm nokta 12 k TL'den oldum otoplus geç dönüş yapmasaydi 12 k dan olmazdim