Yok hocam bakmadım olmazsa ilan veririm sahibindene
Bu tarz firmalar ile kesinlikle satma. Bunlar üstüne 30 40 bin koymadığı aracı pek almazlar. Sitede seni çekmek için 350 der firmaya gidince 320 ye kapatmaya çalışır.
En iyisi sahibinden de satmak. Çünkü 350 dersin 347ye satarsın.
Bu firmalar ölücü. Yasal soyguncu