Aşırı Boğaz Kuruluğu
9
●174
- 04-10-2022, 20:59:44Bademciklerim şiştiği için herhaldeoguzozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2022, 21:00:37Polene alerjim var onda gözüm kaşınıyor sadeceryesilirmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2022, 21:07:53Allah yardımcınız olsun, benim bademciklerim ben 2 yaşındayken alınmış o yüzden empati yapıp cevap veremiyorum
XrDevil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-10-2022, 21:08:54Bende aldırmayı düşünüyorüm siz memnun musunuz?oguzozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2022, 21:15:15Ben kendimi bildim bileli memnunum hocam, arkadaşlarım boğazlarım şişti derken ben hiç o problemi yaşamadım ancak doktorunuz en iyisini bilir.
XrDevil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle