oguzozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah yardımcınız olsun, benim bademciklerim ben 2 yaşındayken alınmış o yüzden empati yapıp cevap veremiyorum
Bende aldırmayı düşünüyorüm siz memnun musunuz?