Ben kendimi bildim bileli memnunum hocam, arkadaşlarım ‘boğazlarım şişti’ derken ben hiç o problemi yaşamadım ancak doktorunuz en iyisini bilir.
XrDevil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende aldırmayı düşünüyorüm siz memnun musunuz?