Allah yardımcınız olsun, benim bademciklerim ben 2 yaşındayken alınmış o yüzden empati yapıp cevap veremiyorum

XrDevil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bademciklerim şiştiği için herhalde