• 04-10-2022, 20:57:34
    #1
    Doktorun verdiği naneli ağız fısfısını sıktıktan sonra boğazım aşırı kurumaya başladı sürekli su içiyorum fayda etmiyor bu sorunu evde nasıl çözebilirim :/
  • 04-10-2022, 20:58:25
    #2
    Doktor fısfısı niye verdi?
  • 04-10-2022, 20:59:44
    #3
    oguzozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doktor fısfısı niye verdi?
    Bademciklerim şiştiği için herhalde
  • 04-10-2022, 20:59:46
    #4
    Aynı sorunu bende yaşıyorum. Alerjin var mı ?
  • 04-10-2022, 21:00:37
    #5
    ryesilirmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sorunu bende yaşıyorum. Alerjin var mı ?
    Polene alerjim var onda gözüm kaşınıyor sadece
  • 04-10-2022, 21:01:37
    #6
    doktora danışın sağlık ihmale gelmez buradaki bilgiler yanıltıcı olabilir.
  • 04-10-2022, 21:07:53
    #7
    Allah yardımcınız olsun, benim bademciklerim ben 2 yaşındayken alınmış o yüzden empati yapıp cevap veremiyorum

    XrDevil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bademciklerim şiştiği için herhalde
  • 04-10-2022, 21:08:54
    #8
    oguzozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yardımcınız olsun, benim bademciklerim ben 2 yaşındayken alınmış o yüzden empati yapıp cevap veremiyorum
    Bende aldırmayı düşünüyorüm siz memnun musunuz?
  • 04-10-2022, 21:15:15
    #9
    Ben kendimi bildim bileli memnunum hocam, arkadaşlarım ‘boğazlarım şişti’ derken ben hiç o problemi yaşamadım ancak doktorunuz en iyisini bilir.
    XrDevil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende aldırmayı düşünüyorüm siz memnun musunuz?