Arkadaşlar Kıbrıs Net Kent üniversitesi var dersler online (uzaktan) veriliyor. Şuan için bir denklik vs yok. Bu üniversite hakkında ne düşünüyorsunuz?
Yıllık ücret peşin vs verilirse 10.000 TL ye kayıt olunabilir.
https://www.netkent.edu.tr/bolumler/...m-muhendisligi
Yazılımcı Arkadaşlar Bakabilir mi?
4
●264
- 30-09-2022, 21:26:44hocam dersler online etkileşimli bir ortamda yapılıyor ayrıca kadrosu da sağlam sınavlarda il merkezlerinde zaten bu alanda mezun olup kamuda çalışan çok mühendis yok.Enez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2022, 21:33:42kamu için değil hocam, biliyorum yazılım dışarıdan çok fazla öğreniliyor örneğin tarih okuyan birisi de sektörde iş bulabiliyor ama mezun olup iş hayatına girdiğinizde diplomanızın geçersiz olacağından göreceğiniz muamele lise mezunu yazılım bilen birisiyle eşit olmamalı sonuçta mühendislik eğitimi alacaksınızRosso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o yüzden denklik konusunu iyice araştırmanızı öneriyorum
en azından örneğin seneye denklik sağlayan bir üniversiteye geçerseniz birinci sınıfı saydırabilir misiniz bu tarz durumları araştırmanızı öneririm
eğer amaç diploma değil eğitimse zaten direk udemy'den 6-12 ayda bir kaç dile hakim olacak seviyede kendinizi geliştirebilir ilk aşamada junior olarak iş bulabilirsiniz