Rosso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam dersler online etkileşimli bir ortamda yapılıyor ayrıca kadrosu da sağlam sınavlarda il merkezlerinde zaten bu alanda mezun olup kamuda çalışan çok mühendis yok.
kamu için değil hocam, biliyorum yazılım dışarıdan çok fazla öğreniliyor örneğin tarih okuyan birisi de sektörde iş bulabiliyor ama mezun olup iş hayatına girdiğinizde diplomanızın geçersiz olacağından göreceğiniz muamele lise mezunu yazılım bilen birisiyle eşit olmamalı sonuçta mühendislik eğitimi alacaksınız
o yüzden denklik konusunu iyice araştırmanızı öneriyorum
en azından örneğin seneye denklik sağlayan bir üniversiteye geçerseniz birinci sınıfı saydırabilir misiniz bu tarz durumları araştırmanızı öneririm
eğer amaç diploma değil eğitimse zaten direk udemy'den 6-12 ayda bir kaç dile hakim olacak seviyede kendinizi geliştirebilir ilk aşamada junior olarak iş bulabilirsiniz