şahsen 1 sene sonra sınava girip denklik sağlayan bir üniversiteden eğitim almayı daha mantıklı buluyorum
üniversiteden mezun olduktan sonra denklik şartları nasıl oluyor sınavları ne düzenle yapılıyor bunları araştırdınız mı