şahsen 1 sene sonra sınava girip denklik sağlayan bir üniversiteden eğitim almayı daha mantıklı buluyorum
üniversiteden mezun olduktan sonra denklik şartları nasıl oluyor sınavları ne düzenle yapılıyor bunları araştırdınız mı
hocam dersler online etkileşimli bir ortamda yapılıyor ayrıca kadrosu da sağlam sınavlarda il merkezlerinde zaten bu alanda mezun olup kamuda çalışan çok mühendis yok.