• 29-09-2022, 10:26:56
    #1
    Merhaba kıdem tazminati hesaplarken ay olarakmı yıl olarakmı hesaplanmakda acaba googlede siteler ay olarak hesaplıyor ama çalişan arkadaslarim yıl olarak hesaplicaksin diyolar nasil işlemekde işlem acaba
  • 29-09-2022, 10:29:02
    #2
    meericcc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba kıdem tazminati hesaplarken ay olarakmı yıl olarakmı hesaplanmakda acaba googlede siteler ay olarak hesaplıyor ama çalişan arkadaslarim yıl olarak hesaplicaksin diyolar nasil işlemekde işlem acaba
    Merhabalar,

    Hocam o sizin çalıştığınız süreye göre değişecektir.
    2 Yıl çalıştıysanız 24 Ay olarak hesaplanır,
    3 Yıl 6 Ay çalıştıysanız 36+6 Ay olarak hesaplanır,

    Totalde Kıdem için tazminat çalıştığınız zaman kadar Bürüt Maaş üzerinden hesaplanır.
    Eğer yanlış biliyorsam beni de aydınlatan olursa sevinirim.
  • 29-09-2022, 10:34:35
    #3
    meericcc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba kıdem tazminati hesaplarken ay olarakmı yıl olarakmı hesaplanmakda acaba googlede siteler ay olarak hesaplıyor ama çalişan arkadaslarim yıl olarak hesaplicaksin diyolar nasil işlemekde işlem acaba
    Merhaba,

    Örnek : 1 yıl 9 ay 20 gün çalışmışsa eğer personel ve maaşı 7.000 TL olduğunu varsayarsak Yıl için 7000*1=... Ay için (7000/12)*9=... Gün için (7000/365)*20=... şeklinde hesaplama yapılıp toplam dikkate alınmalı.