Merhaba kıdem tazminati hesaplarken ay olarakmı yıl olarakmı hesaplanmakda acaba googlede siteler ay olarak hesaplıyor ama çalişan arkadaslarim yıl olarak hesaplicaksin diyolar nasil işlemekde işlem acaba