Merhaba kıdem tazminati hesaplarken ay olarakmı yıl olarakmı hesaplanmakda acaba googlede siteler ay olarak hesaplıyor ama çalişan arkadaslarim yıl olarak hesaplicaksin diyolar nasil işlemekde işlem acaba
Merhaba,
Örnek : 1 yıl 9 ay 20 gün çalışmışsa eğer personel ve maaşı 7.000 TL olduğunu varsayarsak Yıl için 7000*1=... Ay için (7000/12)*9=... Gün için (7000/365)*20=... şeklinde hesaplama yapılıp toplam dikkate alınmalı.