meericcc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba kıdem tazminati hesaplarken ay olarakmı yıl olarakmı hesaplanmakda acaba googlede siteler ay olarak hesaplıyor ama çalişan arkadaslarim yıl olarak hesaplicaksin diyolar nasil işlemekde işlem acaba
Merhabalar,

Hocam o sizin çalıştığınız süreye göre değişecektir.
2 Yıl çalıştıysanız 24 Ay olarak hesaplanır,
3 Yıl 6 Ay çalıştıysanız 36+6 Ay olarak hesaplanır,

Totalde Kıdem için tazminat çalıştığınız zaman kadar Bürüt Maaş üzerinden hesaplanır.
Eğer yanlış biliyorsam beni de aydınlatan olursa sevinirim.