• 27-09-2022, 20:02:39
    #19
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerden baksan bir 50 bın dolar eder iyi bulmuşsun hayran oldum
    Abartmayın hocam, 50 bin dolar az değil mi
  • 27-09-2022, 20:05:00
    #20
    Mail iyiymiş, başarılar
  • 27-09-2022, 20:59:21
    #21
    maxi geyikte olmadıgı için konuyu ciddiye alarak soruyorum hesaplarda site uzantılı mail kullanma zorunlulugu kalktı mı?gmail,outlook filan kullanılabiliyor mu artık?
  • 27-09-2022, 23:07:32
    #22
    Öncelikle ne zamandır aradığım bir mail adresiydi siz almışsınız hayırlı olsun. Değerlendirmeye gelince iso hem İsmail hem de International Organization for Standardization açılımı olduğu için bir hayli değeri. Eğer Kırklareli'li bir yatırımcısını bulursanız hayatınızın geri kalanını Thailand Phi Phi adalarında geçirebilirsiniz.
  • 28-09-2022, 01:33:42
    #23
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maxi geyikte olmadıgı için konuyu ciddiye alarak soruyorum hesaplarda site uzantılı mail kullanma zorunlulugu kalktı mı?gmail,outlook filan kullanılabiliyor mu artık?
    Selamlar, evet ben Gmail ile üye olmuştum şahsen
  • 28-09-2022, 02:08:00
    #24
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maxi geyikte olmadıgı için konuyu ciddiye alarak soruyorum hesaplarda site uzantılı mail kullanma zorunlulugu kalktı mı?gmail,outlook filan kullanılabiliyor mu artık?
    Yalnızca Gmail, iCloud ve domain uzantılı mail adresi kullanılabilir. Diğer servisler kullanılamaz.
  • 28-09-2022, 02:10:53
    #25
    Bip;[URL="tel:1083566328" adlı üyeden alıntı:
    1083566328[/URL]]Yalnızca Gmail, iCloud ve domain uzantılı mail adresi kullanılabilir. Diğer servisler kullanılamaz.
    Profilimden kaldırmam gerekiyor mu?
    eğer öyleyse boşuna aldım bu adresi.
  • 28-09-2022, 02:15:08
    #26
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    iso39 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profilimden kaldırmam gerekiyor mu?
    eğer öyleyse boşuna aldım bu adresi.
    R10 üyeliğinize tanımlayabileceğiniz mail tiplerinden bahsettim. İletişim için profildeki biyografi kısmında istediğiniz mail adresini kullanabilirsiniz.
  • 28-09-2022, 02:21:06
    #27
    Bip;[URL="tel:1083566341" adlı üyeden alıntı:
    1083566341[/URL]]R10 üyeliğinize tanımlayabileceğiniz mail tiplerinden bahsettim. İletişim için profildeki biyografi kısmında istediğiniz mail adresini kullanabilirsiniz.
    Teşekkürler hocam bende gmail ile kayıt olmuştum Ama saat geç olunca insan okuduğunu bazan anlamıyor.