iso39 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Profilimden kaldırmam gerekiyor mu?
eğer öyleyse boşuna aldım bu adresi.
R10 üyeliğinize tanımlayabileceğiniz mail tiplerinden bahsettim. İletişim için profildeki biyografi kısmında istediğiniz mail adresini kullanabilirsiniz.