Konu
R10a Özel Mail adresim
28-09-2022, 01:33:42
#23
GÖKTUĞ
fatihbaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
maxi geyikte olmadıgı için konuyu ciddiye alarak soruyorum
hesaplarda site uzantılı mail kullanma zorunlulugu kalktı mı?gmail,outlook filan kullanılabiliyor mu artık?
Selamlar, evet ben Gmail ile üye olmuştum şahsen