fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maxi geyikte olmadıgı için konuyu ciddiye alarak soruyorum hesaplarda site uzantılı mail kullanma zorunlulugu kalktı mı?gmail,outlook filan kullanılabiliyor mu artık?
Selamlar, evet ben Gmail ile üye olmuştum şahsen