Konu
R10a Özel Mail adresim
27-09-2022, 20:59:21
#21
fatihbaz
maxi geyikte olmadıgı için konuyu ciddiye alarak soruyorum
hesaplarda site uzantılı mail kullanma zorunlulugu kalktı mı?gmail,outlook filan kullanılabiliyor mu artık?