maxi geyikte olmadıgı için konuyu ciddiye alarak soruyorum

hesaplarda site uzantılı mail kullanma zorunlulugu kalktı mı?gmail,outlook filan kullanılabiliyor mu artık?
Yalnızca Gmail, iCloud ve domain uzantılı mail adresi kullanılabilir. Diğer servisler kullanılamaz.