• 19-09-2022, 17:00:34
    #1
    Merhaba hocalarım. Her hafta böyle mesajlar geliyor. Bu şahıslara ne yapılabilir?





  • 19-09-2022, 17:02:20
    #2
    Adınıza açılan bir dava var mı? ortada hiç bir şey yok iken mi böyle mesajlar atıyorlar?
  • 19-09-2022, 17:02:48
    #3
    Kurumsal Üye
    Uzlaştırmacı olarak görev mi yapıyorsunuz
    yada uzlaştırılmak için mi mesaj alıyorsunuz
    bu nedir ?
  • 19-09-2022, 17:04:02
    #4
    Mesajı atan kişiler ***********. Arkadaşın isyanı da buna zaten ortada hiç bir şey yok. Arayınca bilgi toplayıp çekilecekler kenara...
  • 19-09-2022, 17:06:20
    #5
    junkman uygulamasını kur bu tarz mesajları sen görmeden çöp kutusuna atıyor. Aynı şekilde aramaları da engelliyor.
  • 19-09-2022, 17:07:18
    #6
    Fsociety adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adınıza açılan bir dava var mı? ortada hiç bir şey yok iken mi böyle mesajlar atıyorlar?
    kadiralpargu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzlaştırmacı olarak görev mi yapıyorsunuz
    yada uzlaştırılmak için mi mesaj alıyorsunuz
    bu nedir ?
    krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajı atan kişiler ***********. Arkadaşın isyanı da buna zaten ortada hiç bir şey yok. Arayınca bilgi toplayıp çekilecekler kenara...
    Uyap dan bakıyorum hiçbir şey yok. Tarihler farklı ve son gün diyorlar. Dolandırıcılar her hafta yazacaklar mı? Bunlara bir yaptırım yok mu arkadaş?
  • 19-09-2022, 17:11:09
    #7
    buradan şikayet et https://tiss.gtb.gov.tr/
  • 19-09-2022, 17:14:02
    #8
    Blacklion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyap dan bakıyorum hiçbir şey yok. Tarihler farklı ve son gün diyorlar. Dolandırıcılar her hafta yazacaklar mı? Bunlara bir yaptırım yok mu arkadaş?
    Sahte numaralar kullandıkları için birinin canı yanmadan hiç bir yaptırım olmayacaktır. Bişey olmadan önlem alma bizim ülkemizde yok sırf bu yüzden iş güvenliği uzmanlığı işimi yapmıyorum.
  • 19-09-2022, 17:15:49
    #9
    Benide aradılar diyorlar ki Kubilay bey 2020de internetten alışveriş yapmışsınız. Kargo kapıya gelmiş siz almamışsınız. Gönderici firma zarara uğradığı için size dava açıyor. İsterseniz ürünü yollayalım teslim alın daha sonra geri iade edin istersenizde tebligat yollayalım diyorlar. Ayakkabı alışverişi yaptığım yok. satıcı mağaza vs bilgisi vermiyor. Hiç bir bilgiyi sizinle paylaşmıyor. Ararken de bilmem ne hukuk bürosu vs adına arıyorlar. Ürünü fiyatı soruyorum 500TL diyor ki ben ayakkabıya daha 500TL vermedim. dediğim gibi satıcı bilgiside paylaşmıyor. Tebligat yollayın dedim. 5 ay oldu hala gelen giden yok Cimere şikayette bulundum. İlçe emniyet müdürlüğü aradı beni bir durum varmış şikayetciyseniz buyrun gelin dediler. Açıkçası peşini bırakmamak lazımdı ama uğraşmak istemedim.
    He bide bu arada telefonda konuşurken olayın heyecanı ile çok şey edemedim. Dedikleri hukuk bürosunun internetten numarasını buldum aradım böyle böyle bir durum varmış diye. Bana direk şu numaradan mı arandınız dedi. Evet dedim biz değiliz onlar dedi ee dolapcı o zaman bunlar diyince evet dediler onlarda kapattılar. Onlar bile ilgilenmiyorlar.
    Demek ki şimdide iş değiştirmişler