Uyap dan bakıyorum hiçbir şey yok. Tarihler farklı ve son gün diyorlar. Dolandırıcılar her hafta yazacaklar mı? Bunlara bir yaptırım yok mu arkadaş?
Sahte numaralar kullandıkları için birinin canı yanmadan hiç bir yaptırım olmayacaktır. Bişey olmadan önlem alma bizim ülkemizde yok sırf bu yüzden iş güvenliği uzmanlığı işimi yapmıyorum.