Adınıza açılan bir dava var mı? ortada hiç bir şey yok iken mi böyle mesajlar atıyorlar?
Uzlaştırmacı olarak görev mi yapıyorsunuz
yada uzlaştırılmak için mi mesaj alıyorsunuz
bu nedir ?
Mesajı atan kişiler ***********. Arkadaşın isyanı da buna zaten ortada hiç bir şey yok. Arayınca bilgi toplayıp çekilecekler kenara...
Uyap dan bakıyorum hiçbir şey yok. Tarihler farklı ve son gün diyorlar. Dolandırıcılar her hafta yazacaklar mı? Bunlara bir yaptırım yok mu arkadaş?