Benide aradılar diyorlar ki Kubilay bey 2020de internetten alışveriş yapmışsınız. Kargo kapıya gelmiş siz almamışsınız. Gönderici firma zarara uğradığı için size dava açıyor. İsterseniz ürünü yollayalım teslim alın daha sonra geri iade edin istersenizde tebligat yollayalım diyorlar. Ayakkabı alışverişi yaptığım yok. satıcı mağaza vs bilgisi vermiyor. Hiç bir bilgiyi sizinle paylaşmıyor. Ararken de bilmem ne hukuk bürosu vs adına arıyorlar. Ürünü fiyatı soruyorum 500TL diyor ki ben ayakkabıya daha 500TL vermedim. dediğim gibi satıcı bilgiside paylaşmıyor. Tebligat yollayın dedim. 5 ay oldu hala gelen giden yok Cimere şikayette bulundum. İlçe emniyet müdürlüğü aradı beni bir durum varmış şikayetciyseniz buyrun gelin dediler. Açıkçası peşini bırakmamak lazımdı ama uğraşmak istemedim.
He bide bu arada telefonda konuşurken olayın heyecanı ile çok şey edemedim. Dedikleri hukuk bürosunun internetten numarasını buldum aradım böyle böyle bir durum varmış diye. Bana direk şu numaradan mı arandınız dedi. Evet dedim biz değiliz onlar dedi ee dolapcı o zaman bunlar diyince evet dediler onlarda kapattılar. Onlar bile ilgilenmiyorlar.
Demek ki şimdide iş değiştirmişler