GSS borcu hakkında yardım lazım
12
●304
- 17-09-2022, 15:57:102000-2500 arası gss borcum var bunu ne yapmalıyım şuan ödeme durumum yok çalışmadığım için hastaneye gitsem bu borç karşıma çıkar mı muayene olmadan önce öde tarzı birşey denilir mi ve herhangi bir yapılandırma gibi birşey yok mu şuan ödemezsem ne olur her ay 200 civarı borç yükleniyor bu gssyi kapatmam mümkün değil mi
- 17-09-2022, 15:59:43Hastaneye gidince öde demezler lakin borcun kapanmadan da randevu / işlemini onaylamazlar. Sistem hata verir ve seni almadan yolluyorlar...
- 17-09-2022, 16:03:56Herhangi bir işte çalışmıyorum hocamuzmanfikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2022, 16:06:34Gelirin yok yani.tlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1- Hemen SGK'ya gidiyosun
2- Gelir testi tespiti yaptırıyosun
3- 60/c-1 kuralına göre G-0 yani gelir düzeyinin altında yaşadığına dair belgeni alıyosun. Sonrasını devlete bırakıyorsun. Tabi ikamet ettiğin yerdeki insanların kazançları vs herşey denetleniyor. Durumu iyi olan bir evde yaşıyorsan, devlet seni kaileye almaz bilgin olsun
- 17-09-2022, 16:08:38Hocam o muhtemelen bize uymaz çünkü ablamın üstüne ev var kredili olarak almıştık hala ödüyoruz babamın emekli maaşı ve asgari ücreti var ablamda 6 bin falan alıyor onlar dışında çalışan yok ama denemek lazım yine de bu borçtan dolayı herhangi bir icra takibi ya da bankaya haciz koyulur muuzmanfikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2022, 16:10:32Tebligat çıkarsa bir süre daha izin verirler ama bu şekilde devam edersen devlet sana bi misafirliğe gelebilir tabiki.tlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2022, 16:12:24GSS borcun varsa , Sağlık Bakanlığına bağlı Şehir ve Devlet Hastanelerine gidip , 7 tl vererek ameliyat , muayene , tahlil her türlü işlemi yaptırabilirsin. Sanırım yıl sonuna kadar.
Borcunu ödemediğin için karşına borcunu kapat diye bir durum çıkmaz , bu 7 tl kampanyası sona ererse , ücretli muayene olursun , oda 2-3 yıl önce 50 tl idi.