2000-2500 arası gss borcum var bunu ne yapmalıyım şuan ödeme durumum yok çalışmadığım için hastaneye gitsem bu borç karşıma çıkar mı muayene olmadan önce öde tarzı birşey denilir mi ve herhangi bir yapılandırma gibi birşey yok mu şuan ödemezsem ne olur her ay 200 civarı borç yükleniyor bu gssyi kapatmam mümkün değil mi