Gelirin yok yani.
1- Hemen SGK'ya gidiyosun
2- Gelir testi tespiti yaptırıyosun
3- 60/c-1 kuralına göre G-0 yani gelir düzeyinin altında yaşadığına dair belgeni alıyosun. Sonrasını devlete bırakıyorsun. Tabi ikamet ettiğin yerdeki insanların kazançları vs herşey denetleniyor. Durumu iyi olan bir evde yaşıyorsan, devlet seni kaileye almaz bilgin olsun
Hocam o muhtemelen bize uymaz çünkü ablamın üstüne ev var kredili olarak almıştık hala ödüyoruz babamın emekli maaşı ve asgari ücreti var ablamda 6 bin falan alıyor onlar dışında çalışan yok ama denemek lazım yine de bu borçtan dolayı herhangi bir icra takibi ya da bankaya haciz koyulur mu