Herhangi bir işte çalışmıyorum hocam
Gelirin yok yani.
1- Hemen SGK'ya gidiyosun
2- Gelir testi tespiti yaptırıyosun
3- 60/c-1 kuralına göre G-0 yani gelir düzeyinin altında yaşadığına dair belgeni alıyosun. Sonrasını devlete bırakıyorsun. Tabi ikamet ettiğin yerdeki insanların kazançları vs herşey denetleniyor. Durumu iyi olan bir evde yaşıyorsan, devlet seni kaileye almaz bilgin olsun