GSS borcun varsa , Sağlık Bakanlığına bağlı Şehir ve Devlet Hastanelerine gidip , 7 tl vererek ameliyat , muayene , tahlil her türlü işlemi yaptırabilirsin. Sanırım yıl sonuna kadar.
Borcunu ödemediğin için karşına borcunu kapat diye bir durum çıkmaz , bu 7 tl kampanyası sona ererse , ücretli muayene olursun , oda 2-3 yıl önce 50 tl idi.