• 15-09-2022, 16:57:31
    #1
    Merhabalar,

    Babam 14.00 gibi halk bankasına giderek 500TL ücreti yatırmış 10 15 dakika önce de sms gelmiş babamın adına hesap açılmış acaba bu durum sıkıntı olur mu? Parayı yatırdıktan sonra açılmış hesap babam biraz aceleci davranmış. Yine de ödeme görünür mü? Henüz ücret yatıralı 2 saat oldu e devlete henüz yansımamış.
  • 15-09-2022, 18:21:12
    #2
    Tekrardan Mesaj geliyor Ödemeniz onaylanmıştır diye bekleyin benim 1 gün sonra geldi Not: E-Devlet
  • 15-09-2022, 19:10:00
    #3
    tasarimgerek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrardan Mesaj geliyor Ödemeniz onaylanmıştır diye bekleyin benim 1 gün sonra geldi Not: E-Devlet
    Sizde mi o sms de ki ibana yatırmayıp bankadan yatırdınız?
  • 15-09-2022, 19:12:11
    #4
    Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizde mi o sms de ki ibana yatırmayıp bankadan yatırdınız?
    Ben direk gelen mesajdaki ibana yatırdım hiç bankaya git gel yapmadım
  • 15-09-2022, 19:58:19
    #5
    tasarimgerek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben direk gelen mesajdaki ibana yatırdım hiç bankaya git gel yapmadım
    Babam gelen smsde ki ibana değil gidip bankaya yatırmış direkt. Bakalım yarın sabaha kadar bir gelişme olmazsa bankaya gitmesini istiyim babamın.
  • 15-09-2022, 20:13:28
    #6
    Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babam gelen smsde ki ibana değil gidip bankaya yatırmış direkt. Bakalım yarın sabaha kadar bir gelişme olmazsa bankaya gitmesini istiyim babamın.
    Aynen daha sağlıklı bir durum olur
  • 16-09-2022, 10:52:27
    #7
    e-devlet üzerinden başvuru yapıp
    halkbank a ödeme yaptık.
    bir gün sonra halkbank "toki başvurunuz reddidildi. detaylı bilgi edevlette" şeklinde mesaj attı.
    e-devlette başvuru ile alakalı bir reddedilme detayı yok.

    anlamadığım konu
    başvuruların onayını veya reddini halkbank mı veriyor?
    reddedildi ise gerekçe nedir?
    tüm şartlar karşılanıyor iken ne gerekçe ile red olabilir?

  • 16-09-2022, 10:55:02
    #8
    mtunahancoskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e-devlet üzerinden başvuru yapıp
    halkbank a ödeme yaptık.
    bir gün sonra halkbank "toki başvurunuz reddidildi. detaylı bilgi edevlette" şeklinde mesaj attı.
    e-devlette başvuru ile alakalı bir reddedilme detayı yok.

    anlamadığım konu
    başvuruların onayını veya reddini halkbank mı veriyor?
    reddedildi ise gerekçe nedir?
    tüm şartlar karşılanıyor iken ne gerekçe ile red olabilir?

    Babam sabah gitmiş ibana değil de bankaya ödeme yaptığı için bizim e devlet üzerinde ki başvurumuz iptal olacakmış biz gelen ibana değil direkt bankaya yatırdığımız için yeni başvuru yapmış gibi olmuşuz. TC numara son hanesi de uyuşmadığı için şuan göremiyoruz başvuru durumunu.
  • 16-09-2022, 11:14:13
    #9
    Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babam sabah gitmiş ibana değil de bankaya ödeme yaptığı için bizim e devlet üzerinde ki başvurumuz iptal olacakmış biz gelen ibana değil direkt bankaya yatırdığımız için yeni başvuru yapmış gibi olmuşuz. TC numara son hanesi de uyuşmadığı için şuan göremiyoruz başvuru durumunu.
    başvuru durumu ile alakalı hiçbir detay göremiyorum edevlet üzerinde.