e-devlet üzerinden başvuru yapıp
halkbank a ödeme yaptık.
bir gün sonra halkbank "toki başvurunuz reddidildi. detaylı bilgi edevlette" şeklinde mesaj attı.
e-devlette başvuru ile alakalı bir reddedilme detayı yok.
anlamadığım konu
başvuruların onayını veya reddini halkbank mı veriyor?
reddedildi ise gerekçe nedir?
tüm şartlar karşılanıyor iken ne gerekçe ile red olabilir?
Babam sabah gitmiş ibana değil de bankaya ödeme yaptığı için bizim e devlet üzerinde ki başvurumuz iptal olacakmış biz gelen ibana değil direkt bankaya yatırdığımız için yeni başvuru yapmış gibi olmuşuz. TC numara son hanesi de uyuşmadığı için şuan göremiyoruz başvuru durumunu.